Alberto Contador culminated in a sensational cronoescalada which was Pellizotti who scored the best time. But Madrid managed to take eight seconds to Ricardo Ricco and up to twenty-three Danilo Di Luca, strengthening their leadership.
The Spanish Alberto Contador managed to complete a sensational cronoescalada where the final winner was the Italian who was Pellizotti who scored the best time. However, the news was that the Madrid managed to take eight seconds to Ricardo Ricco and up to a minute and twenty-three seconds to Danilo Di Luca. In this way gets strengthen its leadership in general and increase its gap with the main adversaries.
The incredible spectacle that is offering the Tour of Italy experienced a chapter on Monday. After enjoying an excellent weekend in the mountains, came the turn for the runners measure their strength in a terpidante cronoescalada that would leave more than one down the road because its hardness.
The section in question was covering the towns of San Vigilio di Marebbe and Plan de Corones on a tour of 12.9 kilometers filled with slopes that require a great effort by the cyclist. The conditions were good times and iban was happening until he crossed the finish line of the Caisse d'Epargne rider Jose Rujano which marked the best time and put a good face reference to the time that we would see at the end of the contest.
The expectation was high when it comes to the heavyweights. The next strike a blow at the stopwatch was the climber Emmanuelle Sella. The Italian managed to break all records and achieved the best time making it difficult to beat a rival and one of the leading candidates to take the fight, which would have meant the third consecutive after your presentation over the weekend.
The skin was left Madrid in the last climb with an asphalt ground and a slope of up to 18 percent from a sensational environment composed of many fans who did not want to miss the big show. In the end, Contador came to twenty-two seconds of Pellizotti and managed to take eight to Ricco and one minute and twenty-three seconds to Di Luca. Thus, one day more, the 'maglia' pink stays in Spain.
Alberto Contador culminato in un sensazionale cronoescalada che è stato Pellizotti che ha segnato il miglior tempo. Madrid, ma è riuscito a prendere otto secondi per Ricardo Ricco e fino a venti-tre Danilo Di Luca, rafforzare la loro leadership.
L'incredibile spettacolo che sta offrendo il Giro d'Italia vissuto un capitolo sulla Lunedi. Dopo che beneficiano di un ottimo week-end in montagna, è venuto il turno per i corridori misura la loro forza in un terpidante cronoescalada che lascerebbe più di un lungo la strada perché la sua durezza.
La sezione in questione è stato che copre le città di San Vigilio di Marebbe e Plan de Corones a un tour di 12,9 chilometri pieni di piste che richiedono un grande sforzo da parte del ciclista. Le condizioni generali sono state buone volte e IBAN stava accadendo fino a che egli attraversato il traguardo della Caisse d'Epargne Jose Rujano pilota che ha segnato il miglior tempo e mettere una buona faccia riferimento al tempo che avremmo a vedere la fine del concorso.
L'attesa è stata elevata quando si tratta di pesi massimi. L'ordine del giorno trovare un colpo a cronometro è stato l'arrampicatore Emanuele Sella. Italiano è riuscito a rompere tutti i record e realizzato il miglior tempo il che rende difficile battere un rivale e uno dei principali candidati a prendere la lotta, che avrebbe significato la terza consecutiva, dopo la presentazione durante il fine settimana.
La pelle è stato lasciato Madrid negli ultimi salita con un asfalto terra e una pendenza fino al 18 per cento da un sensazionale ambiente composto da molti fan che non voleva perdere il grande show. Alla fine, Contador venuto a venti-due secondi di Pellizotti e riuscito a prendere otto a Ricco e un minuto e venti secondi per tre Di Luca. Così, un giorno di più, la 'maglia' rosa soggiorni in Spagna
No hay comentarios:
Publicar un comentario